Vols convertir-te en el tuitaire líder a l’hora de comentar la UOC Research Week?

06/04/2016

Del 18 al 22 d’abril la UOC celebra la «UOC Research Week 2016: Imagine the university of the future». Una setmana plena d’activitats amb l’objectiu de compartir amb l’entorn els darrers avanços i resultats en l’àmbit de l’e-learning, amb qüestions tan determinants per a la societat actual i futura com ara: Com ha de ser la universitat del segle XXI? Quines estratègies ha d’incorporar per a fer front als reptes de l’educació postdigital? Com són els estudiants digitals de l’era actual?

Pots comentar la UOC Research Week per Twitter amb l’etiqueta #imagineUOC i esmentant-hi @UOC_research. Cada dia atorgarem punts i insígnies per les piulades fetes i publicarem un rànquing dels usuaris amb més piulades. Converteix-te en prescriptor de l’esdeveniment de recerca de referència de la UOC de 2016 compartint les teves impressions i preguntes als experts.

Ho pots fer durant la setmana de l’esdeveniment, però també des d’ara mateix. T’ho expliquem a continuació (clica sobre les imatges):

Foto research 1

A més dels punts, publicarem els usuaris reconeguts amb les següents insígnies:

Foto research 2

En cas de tenir dubtes, escriu a research@uoc.edu.