Torna el concurs de fotos per a fer el calendari UOC 2015: ajuda’ns a triar-ne el tema!

23/09/2014

El concurs fotogràfic que, any rere any, permet elaborar el calendari corporatiu de la UOC ja torna a ser aquí. És un concurs que fem entre tots, des de triar el tema de les fotos fins a les mateixes fotos, que acabarà amb el calendari UOC 2015 a sobre la taula de cadascun de nosaltres. De moment, anem enllestint els detalls del concurs i el principal assumpte que s’ha de resoldre és molt senzill: quina ha de ser el tema de les fotos d’aquest any?

Ens agradaria rebre les teves idees a l’apartat de comentaris d’aquesta entrada o a l’adreça cominterna@uoc.edu. Voldríem que, d’una manera o altra, el tema estigués vinculat a la UOC i als seus valors.

Aquesta és la cinquena edició del concurs. En les anteriors, els temes han estat les següents

2014: es tractava de convertir els valors i eixos del Pla estratègic 2014-2020 en fotografies. Per exemple, un dels valors de la UOC és compromís; doncs bé, vau ser molts els qui el vau traduir en una fotografia.

2013: es va proposar que demostréssiu com adaptàveu i transformàveu l’espai de treball en un lloc acollidor i còmode per a la feina, per exemple, amb records d’un viatge o fotografies de família

2012: el leitmotiv triat va ser el consum responsable i volia recordar la fragilitat del nostre entorn i motivar a actuar en conseqüència, practicant en el lloc de treball el consum responsable i l’estalvi de recursos i energia.

2011: el tema va girar entorn del concepte «Tots som UOC» i volia recordar que entre tots –professors, consultors, personal de gestió, col·laboradors, etc.– fem possibles les experiències, els somnis i els projectes dels nostres estudiants.

Adrián Ibáñez25/09/2014 a les 3:45 pm

La meva proposta és LA UOC AL MÓN

UOC25/09/2014 a les 3:49 pm

Gràcies Adrián! Si pots desenvolupar una mica més la idea, encara millor. Així hi podem donar més voltes.

Adrián Ibáñez25/09/2014 a les 4:03 pm

Ho intento:
      Crec que un dels valors que té la nostra Universitat és que la nostra activitat es pot desenvolupar (de fet, es desenvolupa) a tot el món i hem de saber mostrar-ho! La meva idea seria poder representar en les fotos l’activitat que es fa des de la UOC i la possibilitat de desenvolupar-la a qualsevol lloc del planeta. Crec que sortiran idees (fotos) interessants.

UOC25/09/2014 a les 10:11 pm

Moltes gràcies Adrián, molt interessant!

Esme Jaén26/09/2014 a les 8:11 am

L’ONU va declarar el 2015 Any Internacional de la Llum i les Tecnologies basades en la Llum. Podríem unir-nos aquesta temàtica i obtenir, per exemple, fotografies de rajos solars en diferents espais de la UOC, etc.

Arnau Cillero26/09/2014 a les 10:11 am

Ostres, què xulo!

Ignasi27/09/2014 a les 6:26 pm

Em sume a la proposta d’Esme.
    Un calendari amb fotografies sobre el tema de “la llum i les tecnologies basades en la llum” pot oferir propostes molt diverses i originals, a més de sumar-se a la celebració de Nacions Unides i la UNESCO.

Per cert, hi ha algun lloc on puguem veure i recordar els calendaris d’anys anteriors?

Gràcies!

UOC30/09/2014 a les 4:05 pm

Gràcies Ignasi! Sobre el que comentes dels calendaris anteriors: al propi blog, a la part inferior dreta, hi trobaràs una zona que es diu “Campanyes anteriors” i on pots recuperar els concursos del 2012, 2013 i 2014.

Oriol Solé06/10/2014 a les 10:27 pm

Aquesta idea de l’Esme la trobo molt bona; i a banda pot donar molt de joc des d’un punt de vista artístic.