T’animes a participar en una «hackató» d’innovació social que organitza la UOC?

22/02/2017

Els dies 9, 10 i 11 de març se celebra HackForGood, una «hackató» centrada en la innovació social, en la qual centenars de persones uniran forces i idees per desenvolupar noves aplicacions tecnològiques que ajudin a resoldre problemes socials.

L’edició d’enguany de HackForGood és organitzada conjuntament entre la UOC, la UPC i la UPF, en el marc de les respectives càtedres Telefónica: Universitat Oberta de Catalunya – Càtedra Telefónica de Disseny i Creació Multimèdia, Universitat Politècnica de Catalunya – Càtedra Telefónica UPC, Universitat Pompeu Fabra – Càtedra Telefónica «Social Innovation in Education».

HackForGood_600

HackForGood es fa simultàniament a diverses ciutats de l’Estat. A Barcelona, la seu és el Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Ja us hi podeu inscriure en aquest enllaç.

Com totes les «hackatons», en la jornada del dijous es plantejaran els reptes i es començarà a treballar en el desenvolupament dels projectes, amb l’ajuda d’uns quants mentors. El dissabte a la tarda arribarà el moment que cada equip presentarà la seva creació.

Com hi podeu assistir

Com a participants: si sou desenvolupadors o dissenyadors, o teniu experiència en gestió de projectes o els temes relacionats amb el repte que plantegem, podeu apuntar-vos-hi com a participants

Com a voluntaris: si no responeu al perfil de participants però així i tot voleu donar un cop de mà, podeu apuntar-vos-hi com a voluntaris.

Assistint a les xerrades: si voleu assistir a les xerrades o conferències que se celebraran, podeu apuntar-vos-hi en aquest enllaç.

Per acabar, recordem l’edició de 2016 de HackForGood en aquest vídeo: