T’agraden els videojocs? Inscripció oberta al campionat Catalunya Universitari d’esports electrònics

21/01/2016

Si sou jugadors de League of Legends o Hearthstone, és el moment de participar en el primer campionat de Catalunya Universitari d’esports electrònics, que coordina la UOC. Hi poden participar estudiants, personal docent, de gestió i col·laboradors de les dotze universitats de Catalunya. L’organitza l’Esport Català Universitari (ECU) amb la col·laboració de la Liga de Videojuegos Profesional (LVP) i Elite Gaming. El campionat consta de dues fases.

Competició classificatòria en línia

Es faran dotze competicions (una per cada universitat), que es jugaran al web de l’LVP. De cada competició sortirà un equip de League of Legends i dos jugadors de Hearthstone, que seran els representants de la seva universitat a la final.

Final presencial

L’equip de League of Legends i la parella de Hearhtstone classificats que representaran cada universitat disputaran presencialment a l’Elite Gaming Center Barcelona. La final constarà d’una fase de grups (15 d’abril) i una fase eliminatòria(16 d’abril) que decidiran els primers campions universitaris de Catalunya.

Més informació i inscripcions al web de l’LPV.