Ser més feliç a la feina és possible. Descobreix com!

22/01/2019

Creus que pots ser una mica més feliç a la feina? Què determina la millora del benestar en l’ambient laboral? Què pots fer en el teu dia a dia per augmentar la teva felicitat?

Trobaràs la resposta a aquestes preguntes al seminari en línia Felicitat a la feina, que organitza UOC Alumni. Interessant, oi? Segur que li podem treure molt de profit; per això, convidem tot l’equip propi a apuntar-s’hi. Ho pots fer amb el codi de convidat ALUMNI2019, únicament vàlid per a aquest seminari.

El taller, que serà impartit per Joaquín Viñas, consultor i formador de felicitat a la feina, girarà entorn d’aquest concepte, que en els últims anys s’ha convertit en un avantatge competitiu.

Durant el seminari en línia es debatrà sobre la responsabilitat que tant les organitzacions com, sobretot, cadascú de nosaltres tenim a millorar el nostre benestar en l’entorn laboral. També es donaran eines clau per a millorar la nostra felicitat a la feina i generar, d’aquesta manera, un impacte positiu en nosaltres mateixos, en les persones del nostre entorn i en la mateixa organització.

Data: 31 de gener
Hora: de 22 h a 24 h