Sabies que tenim estudiants de la UOC que són youtubers? Segueix-los!

08/02/2017

Són joves, estudien disciplines molt diverses a la UOC i tenen en comú l’afany de compartir per YouTube la passió per les seves aficions o la seva professió. Els estudiants de la UOC més actius a YouTube ens presenten els seus canals.

youtubers_600_02

Christine Hug, estudiant del grau de Multimèdia
Al seu canal trobarem… «Vídeos de temes molt variats: música, consells per a estudiar, organització, desenvolupament personal, videoblogs de lifestyle… El cinema i la producció audiovisual són dues de les meves passions i YouTube m’ha ajudat a trobar una passió que engloba tot el que m’agrada fer: el procés de creació, la postproducció i sobretot l’oportunitat de connectar amb gent d’arreu del món. A la llarga espero poder dedicar-m’hi professionalment.»

Cristina Font Butxaca (@Tina_Font | Reina de Bytes), estudiant del grau de Criminologia
Al seu canal trobarem… «Un projecte informatiu pioner a YouTube, basat en la contracció entre criminologia i literatura. El segell distintiu del canal són les “arracades” que acompanyen els vídeos i àudios, amb la clara vocació de reivindicar el paper de la dona en aquesta professió.»

Sergi Panés Vera, estudiant del grau de Multimèdia
Al seu canal trobarem… «Jocs i, properament, anàlisi amb la meva opinió.»

Miriam Iglesias Moreno (thecouple 3j12), estudiant d’Anglès
Al seu canal trobarem… «Gameplays de videojocs meus (FIFA 17 o CLASH ROYALE, entre altres) o jugant amb la meva parella. D’aquí el nom de the couple.»

Joan Cuscullola Casas, estudiant del postgrau Social Media Content: Community Manager i Content Curation
Al seu canal trobarem… «Crítiques i curiositats sobre el món del cinema i les sèries de televisió.»

Roger Reig Solé, estudiant del grau de Multimèdia
Al seu canal trobarem… «Videotutorials d’iniciació a diferents programes, com After Effects, Premiere Pro, Davinci Resolve o Nuke.»

Hector Carmona Díez (z800fazer), estudiant del grau d’ADE
Al seu canal trobarem… «Resums d’experiències sobre dues rodes per paratges de, principalment, Catalunya, i també de la península Ibèrica. Així mateix, també resumim la importància d’una formació continuada dels motoristes en favor de la seguretat viària.»

Glòria Naranjo, estudiant de Psicologia
Al seu canal trobarem… «Informació sobre creixement personal.»