Participa en la Unirun, la cursa de les universitats catalanes

25/01/2018

Les ciutats de Barcelona i Sant Adrià de Besòs acolliran, el dia 4 de març, una nova edició de la Unirun, la cursa popular de les universitats. Està oberta a tothom. Hi poden participar alumnes universitaris, exalumnes, futurs estudiants, professors, treballadors, proveïdors, simpatitzants i familiars vinculats a alguna de les universitats catalanes.

Competició entre universitats

En aquesta prova, a més de la competició individual i del campionat de Catalunya universitari de curses en ruta, hi ha una competició entre universitats. Per això, a l’hora d’inscriure-s’hi, el corredor s’ha d’identificar amb una de les universitats. Cada universitat forma un equip: en el nostre cas, el de la UOC. Cada equip vestirà una samarreta amb el nom de la universitat que representa.

La Unirun transcorrerà pel districte de Sant Martí de Barcelona, el Parc del Fòrum i el Parc de la Pau de Sant Adrià de Besòs. El recorregut és de gairebé set quilòmetres.

TW-UB-900x450-Unirun-2018[1]

Cada any, a partir dels diners recollits en les inscripcions, la Unirun fa una aportació solidària a una entitat social. Aquest any serà per a l’Associació Superacció.

Cost i inscripcions

Les inscripcions estan obertes fins al 27 de febrer i les podeu fer al web de la cursa. Quan es fa la inscripció s’ha indicar la universitat que es vol representar. Té un cost de 8 o 10 euros, segons si es disposa de xip o no.