No et perdis el viatge de La Reina Roja

27/03/2019

Amb el títol La Reina Roja, Lluís Pastor, director de l’eLearn Center (eLC) i impulsor d’aquesta iniciativa, ens convida a viatjar pel món de la singularitat i dels canvis constants, dels quals l’ensenyament no pot quedar al marge.

L’equip de Recerca i Anàlisi de Tendències de l’eLC, dirigit per Guillem Garcia Brustenga, ha estat l’encarregat de la producció i els continguts de la sèrie amb la col·laboració de la productora Giny. Som davant d’un projecte audiovisual format per deu capítols, que es trobaran disponibles a la plataforma de La Reina Roja, que tenen per objectiu donar a conèixer experiències educatives innovadores d’arreu del món, així com reflexionar sobre l’aprenentatge amb experts nacionals i internacionals.

En definitiva, farem valer les institucions i els professionals que treballen per a fer les coses d’una manera diferent i amb una mirada innovadora, com ara la Western Governors University (Utah), la Universitat Minerva (San Francisco) o les escoles pertanyents a la xarxa Ashoka, com el Centro de Formación Padre Piquer (Madrid) o l’Escola Sadako (Barcelona), entre moltes altres. Totes seran les protagonistes del projecte. En alguns casos, s’inclouran testimonis dels mateixos estudiants.

Estigues atent! El dimecres 3 d’abril no et perdis el primer capítol de La Reina Roja, no et deixarà indiferent!