La UOC et reserva una plaça per a la Cursa dels Bombers

28/03/2014

La UOC et reserva una plaça per a la Cursa dels Bombers

La Cursa dels Bombers és una carrera popular de 10 km que es celebra anualment a Barcelona; aquest any serà la XVI edició i tindrà lloc el 13 d’abril. És una de les curses més sol·licitades del calendari i des de fa uns anys les inscripcions es tanquen força ràpid perquè hi ha més demanda que oferta. Si heu provat d’inscriure-us-hi però ja no heu trobat plaça, tenim una bona notícia: la UOC us en guarda una!

Fins al dia 31 de març sou a temps de demanar una de les places reservades per a participar en aquesta cursa, entrant una petició a Serveis / Esports / Inscripció als Campionats de Catalunya Universitaris. Tot i que aquest enllaç és dirigit a estudiants, els membres de l’equip de gestió també poden fer la seva sol·licitud.

La Cursa dels Bombers recorre el centre de la ciutat: passeig de Colom, avinguda Paral·lel, carrer de Floridablanca, Gran Via de les Corts Catalanes, etc. Aquest any, el nombre màxim de participants és de 27.000 corredors.

Alba28/03/2014 a les 8:40 pm

Quina bona iniciativa!!
M’agradaria apuntar-me però no trobo el formulari 🙁

UOC31/03/2014 a les 12:31 am

Ho investiguem per tal de fer-te arribar l’enllaç del formulari. A veure si hi som a temps, que ja s’acaba el termini.

Ricard Gili, Comunicació interna.

Xavi31/03/2014 a les 10:06 am

Bones!!

Alba el formulari es troba al Campus > Serveis > Esports (Inscripció als Campionats de Catalunya Universitaris).

O m’ho comentes a mi directament 🙂

Apa fins ara!
Xavi, Serveis d’atenció (Servei d’esports)