La UOC, amb l’Any Pompeu Fabra

30/04/2018

La UOC s’afegeix enguany a la celebració del 150è aniversari del naixement de Pompeu Fabra (1868-1948), l’artífex del català estàndard contemporani.

En el marc d’aquesta celebració, la Universitat ha editat un opuscle sobre el procés de formació i implantació de la nova normativa catalana, obra de Pompeu Fabra. El text, procedent d’uns materials docents de la UOC, és original de Jordi Ginebra, catedràtic de la Universitat Rovira i Virgili i comissari de l’Any Fabra.

El dimecres 16 de maig, a les 18.00 h, tindrà lloc la presentació de l’obra, a càrrec del rector de la UOC, Dr. Josep A. Planell, a la seu de l’av. del Tibidabo de Barcelona. Hi serà present l’autor, Dr. Jordi Ginebra, que impartirà la conferència «Pompeu Fabra i la codificació del català». L’assistència a l’acte és oberta i gratuïta, però cal inscriure-s’hi en aquest enllaç.