Guanya 3.000 euros fent una foto de la vida universitària

08/05/2014

Guanya 3.000 euros fent una foto de la vida universitària

Què és per a tu la vida universitària? Què significa? Si ets capaç de traduir en una fotografia el que per a tu significa la universitat pots guanyar 3.000 euros. Aquest és el premi del concurs Fototalentos’14, dirigit a tota la comunitat universitària de l’Estat espanyol i que té per tema la mateixa vida universitària. L’organitza el Banc Santander. A més, també ens agradaria que aquells de vosaltres que hi participeu ens envieu les fotografies a cominterna@uoc.edu i les penjarem al blog Tots som UOC!.

Premis i qui pot participar en el concurs

A banda d’un primer premi de 3.000 euros també hi haurà tres premis més de 1.500 euros per als tres finalistes. En el concurs hi pot participar tota la comunitat universitària: personal docent i investigador, personal d’administració i serveis i estudiants.

Com participar en el concurs

Us heu de registrar a la pàgina del concurs i enviar les fotografies (podeu enviar-ne tantes com vulgueu) en format JPG i amb un pes màxim de 2 MB. La data límit d’admissió de les fotografies és el dia 7 de juliol a les 12 h. Les vint-i-cinc fotografies més votades per la comunitat internauta passaran a ser finalistes del concurs. Finalment, serà un comitè d’experts qui decideixi entre les vint-i-cinc imatges més votades quina serà la guanyadora i els tres accèssits.

Envieu-nos les fotografies i també les penjarem al nostre blog

D’altra banda, tots els que participeu en el concurs, si voleu, ens podeu enviar les fotografies a cominterna@uoc.edu amb el vostre nom i el títol de les imatges. Penjarem les fotografies al blog Tots som UOC!.