Gràcies a tots hem recollit més de 475 kg per El Gran Recapte d’Aliments

04/12/2013

Gràcies a tots hem recollit més de 475 kg per El Gran Recapte d’Aliments

477 quilos d’aliments. Aquests és el resultat de la campanya que ha fet la UOC entre el 18 i el 28 de novembre per col·laborar en El Gran Recapte d’Aliments. Ara, el Banc del Aliments –impulsora de la iniciativa– els està repartint entre les persones que més els necessiten.

Amb aquests 477 quilos d’aliments, la UOC ha contribuït a l’èxit de El Gran Recapte d’Aliments. I és que l’entitat ha batut les seves pròpies previsions i ha superat els 3 milions de quilos d’aliments que s’havia fixat com a objectiu.

A la UOC, la recollida d’aliments ha implicat a tota la comunitat. Així la campanya ha involucrat l’equip propi, els estudiants, el personal docent col·laborador i els membres d’Alumni. De fet, es podien dipositar els aliments a totes les seus que la UOC té tant a Catalunya com a la resta d’Espanya. Amb aquesta iniciativa, la UOC aprofundeix en l’aposta per la Responsabilitat Social.

Mireia19/12/2013 a les 12:44 pm

Sí, gràcies a tots! De fet, el Banc dels Aliments ens ha fet arribar una felicitació i agraïment pels quilos d’aliments que hem recollit.

Respon