Experiències UOC: com els estudiants i els graduats viuen el pas per la Universitat

29/10/2015

Quines són les experiències dels estudiants de la UOC? I dels seus graduats? Això és, precisament, el que expliquen set càpsules documentals que tenen per protagonistes tres estudiants i un graduat de la Universitat. Formen part del projecte de la websèrie Coworking (ENLLAÇ), que ja us hem explicat altres vegades (ENLLAÇ) i que reflexiona amb humor sobre l’ocupació, la formació, l’habitatge i la qualitat de vida. De fet, aquests temes i molts d’altres són protagonistes de les set capsules documentals esmentades. S’hi parla d’arriscar-se, del model d’aprenentatge de la UOC, d’estudiar al llarg de la vida, de la generació dels millennials, d’oportunitats de créixer, de xarxes socials, de com es pot compaginar feina i estudis… En l’última de les càpsules els protagonistes fins i tot s’imaginen com serà l’ensenyament d’aquí a vint anys. Aquí us les deixem totes: