Encara no has jugat al Quadrivia? És el Trivial que ha creat la UOC!

11/01/2017

Si ets un fan del Trivial i d’anar contestant preguntes tipus test, ja trigues a descarregar-te el Quadrivia. És una aplicació pionera en l’àmbit educatiu que ha creat la UOC per aprender jugant. És una iniciativa oberta a tota la comunitat universitària i, per tant, tots hi podem jugar.

imatge-quadrivia-2

Com funciona?

El Quadrivia té un funcionament similar al conegut Trivial. El jugador ha d’anar contestant preguntes de tipus test amb quatre possibles respostes de les quals només una és la correcta. La iniciativa reforça l’aposta que fa la UOC per proporcionar diferents recursos d’aprenentatge a l’estudiant. En el vídeo següent hi trobaràs els detalls principals:

Més de 30.000 preguntes

El Quadrivia té més de 30.000 preguntes, que han estat elaborades pels mateixos professors de la UOC de setze graus diferents: ADE, Educació Social, Dret, Humanitats, Enginyeria Informàtica, Multimèdia, Llengua i Literatura Catalanes, Informació i Documentació, Psicologia, Tecnologies de telecomunicacions, Relacions laborals, Màrqueting i investigació de mercats, Turisme, Comunicació, i Antropologia i evolució humana.

I si fem una lliga de Quadrivia?

Estem pensant alguna activitat per passar-nos-ho bé amb el Quadrivia. I si organitzessim una minilliga Quadrivia entre tots els que treballem a la UOC? Seria virtual, però potser també amb alguna trobada presencial. Què us semblaria? Us hi apuntarieu? Poder deixar els vostres comentaris al final d’aquesta entrada del blog o escriure a cominterna@uoc.edu.