El pròxim 25-S, participa en la Jornada #ODSUOC

27/06/2019

El 25 de setembre de l’any 2015, els líders de 193 estats van signar l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides, el full de ruta que hauria de guiar l’acció d’aquests països per a assolir els reptes globals que tenim com a societat. Aquesta agenda global també orienta l’estratègia de la UOC; per això, la Universitat està preparant una tardor d’activitats al voltant dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Sustainable Development Goals_E_Final sizes

La Jornada #ODSUOC serà un dels actes per a celebrar el quart aniversari de l’aprovació de l’Agenda 2030. Tindrà lloc el 25 de setembre de 2019, al matí, amb l’objectiu de reflexionar sobre com l’Agenda pot millorar la UOC amb un enfocament crític i pràctic i compartint experiències de tota la comunitat.

Si ets personal docent, investigador o de gestió i has dut a terme alguna iniciativa al voltant de l’Agenda 2030 a la UOC, anima’t a presentar-la en la jornada.

Impulses iniciatives per a establir aliances en l’àmbit internacional per a adreçar alguns ODS? Has posat en marxa noves idees i metodologies perquè els estudiants siguin ciutadans globals i socialment responsables? Has canviat la manera d’abordar la recerca? Volem conèixer la teva experiència! Vine a compartir-la amb la resta de la comunitat UOC a la Jornada #ODSUOC. Ho podràs fer amb el suport d’una imatge i en tres minuts.

Envia’ns la teva proposta mitjançant aquest formulari abans del 10 de juliol. Des de l’Àrea de Globalització i Cooperació es triaran exemples partint de criteris de diversitat temàtica i d’àmbit d’actuació. Anunciarem els seleccionats abans de marxar de vacances.

startup-3267505_640 (1) (1)