Corres en la marató de Barcelona? Et donem un cop de mà per a participar-hi per una bona causa!

04/02/2016

A la UOC tenim un bon grapat de corredores i corredors entre les persones que formem l’equip propi. Molts migdies us hem vist sortir escopetejats Tibidabo amunt o dirigir-vos a la platja més propera del 22@. Per això ens preguntem si algun de vosaltres correrà en la marató de Barcelona, el 13 de març. Què? Hi participeu?

Si la resposta és afirmativa, feu-nos-ho saber deixant un comentari al final d’aquesta entrada o escrivint a cominterna@uoc.edu. I és que, si correu en la marató de Barcelona 2016, ho podeu aprofitar per a recaptar diners i córrer per una bona causa. Podeu donar suport a l’ONG que us agradi més: infància, pobresa, malalties minoritàries, recerca científica, etc.; hi ha més de 1.200 projectes que podeu consultar aquí. Poseu-vos un objectiu solidari i des de la UOC us ajudarem a aconseguir-lo compartint-lo amb tots els companys i companyes de la Universitat. Us hi animeu?

Si no voleu córrer una marató… aviat arriba la Unirun

Per cert, si us agrada córrer però una marató us sembla una mica llarga, estigueu atents a aquest blog. Aviat us informarem de la Unirun, la cursa de les universitats catalanes, que es farà el 6 de març. Són 6,7 quilòmetres i estem enllestint els detalls per assegurar-nos que la UOC hi farà un bon paper. 🙂