Trobada d’extreballadors de la UOC: ja has avisat els teus antics companys?

11/10/2017

El 25 d’octubre es farà a l’edifici de Tibidabo una trobada d’extreballadors de la Universitat. Serà a les 19 h. El propòsit és engegar la Xarxa d’Extreballadors de la UOC i que aquests puguin retrobar-se amb antics companys. Si mantens el contacte amb algun, no dubtis a avisar-lo d’aquesta trobada.

La trobada és oberta a tots els extreballadors que hagin format part de l’equip propi de la UOC durant un període mínim d’un any, que són unes 700 persones. Tota la informació la trobaràs al web de l’acte. Els assistents a la trobada escoltaran de primera mà en què consistirà aquesta Xarxa d’Extreballadors i quins objectius té. També compartiran una copa de cava amb el rector i els extreballadors que impulsen aquest projecte.

Mantenir actiu el talent

De manera similar al que ja es fa amb Alumni, l’objectiu d’aquest projecte és que els extreballadors de la Universitat, encara que ja no hi tinguin una relació laboral, continuïn aportant valor a la UOC gràcies al seu coneixement professional i la seva xarxa de relacions. Se’ls vol convertir en ambaixadors i prescriptors i, d’aquesta manera, mantenir actiu el seu talent en benefici de la Universitat. De la seva banda, la UOC els oferirà un seguit de serveis: contactes professionals, descomptes en formació, accés a una borsa de treball, etc.