Fes un cafè amb el rector

15/11/2021

Aprofita l’oportunitat per debatre conjuntament els reptes de la Universitat en el nou context en què vivim, i també per traslladar idees, propostes i inquietuds directament al rector!

A l’octubre es va iniciar la ronda de cafès amb el rector, que al llarg del curs es duran a terme amb totes les àrees i els estudis. Amb un nou format en línia, també hi assisteixen altres membres del Consell de Direcció amb la voluntat d’establir una comunicació directa i bidireccional amb tot l’equip propi.

Per començar, Josep A. Planell s’ha reunit amb els Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació i amb l’Àrea de Comunicació. Aquestes trobades han servit per valorar els efectes de la pandèmia a la Universitat, l’estat actual de l’organització i els reptes de futur que se’ns presenten. Després de la intervenció del rector, l’equip propi li ha plantejat diverses qüestions relacionades amb l’àmbit econòmic, les línies d’investigació o la valoració del seu mandat, entre d’altres.

Trobada de l’Àrea de Comunicació amb el rector

Així mateix, s’ha previst que el rector es reuneixi aviat amb els equips següents:

• Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació
  • Estudis d’Economia i Empresa
  • Àrea de Biblioteca i Recursos d’Aprenentatge
  • Estudis d’Arts i Humanitats

Aquestes reunions informals són, doncs, una bona ocasió per compartir aspiracions i inquietuds globals i per abordar temes de treball concrets vinculats a l’activitat de les diferents àrees.

Les trobades van començar l’any 2014, amb l’arribada de Josep A. Planell com a rector, i ja han reunit més de mil participants. La iniciativa, que va quedar aturada per la pandèmia, s’ha reprès en format virtual mitjançant la plataforma digital Google Meet.

Coneix de primera mà el full de ruta de la UOC i debat amb el rector els reptes i les oportunitats de millora!