Descomptes en un grapat de productes pel simple fet de ser membre de la UOC

09/07/2015

Descomptes en un grapat de productes pel simple fet de ser membre de la UOC

Sabies que per ser membre de l’equip propi de la UOC tens accés a un grapat de descomptes en productes i serveis? No? Doncs ara te’ls expliquem. Ordinadors, assegurances, lloguer de cotxes, ulleres, serveis d’odontologia, estades en hotels, entrades de teatre, fruita i verdura ecològica, llibres i revistes, mobles d’oficina, serveis d’estètica, etc. Tots aquests productes i serveis els tens disponibles amb descomptes.

Marques de prestigi

Al darrere trobaràs marques de prestigi com Apple, HP, Orange, Casa del Llibre, La Tavella, National Geographic, Club TresC, etc. Els trobaràs tots detallats a l’espai Beneficis UOC, a la columna esquerra de la IntraUOC i també al web de La Virtual, la cooperativa de consum de la UOC. No dubtes a passejar-t’hi per a descobrir el que més et pot interessar!

Un dels últims avantatges que s’ha incorporat en aquest ampli catàleg són descomptes d’anglès amb l’escola d’idiomes International House per a, entre altres, cursos presencials, estades a l’estranger i colònies d’estiu.

Un ampli catàleg d’avantatges

Més enllà d’aquesta novetat, a continuació t’expliquem els principals avantatges que la UOC posa a la teva disposició pel simple fet de ser membre de l’equip propi de la Universitat.

Assegurances mèdiques, de cotxe, moto i llar amb companyies com DKV, Servicover i ClinicumSalut.

Serveis de salut: clíniques d’osteopatia, òptiques, clíniques dentals i, fins i tot, productes de seguiment de l’activitat física (rellotges, polseres, etc.) que et seran especialment útils si fas esport. Aquests productes amb descompte els ofereix Fitbit

Gimnasos: descomptes en gimnasos propers a les seus UOC i també un 10% en la quota dels gimnasos DiR

Aparcaments: descomptes en aparcaments propers a les seus UOC.

Viatges i estades en hotels amb descomptes gràcies a companyies com El Corte Inglés, Meliá Hotels i Iberostar.

Productes informàtics HP, Apple, Toshiba i Taurus, entre altres.

Lloguer de cotxes amb Hertz, amb descomptes fins a un 22%.

Cultura: 20% de descompte a l’hora de fer-se del club de cultura TresC i importants descomptes en un bon grapat d’espectacles

Fruita i verdura ecològica de La Tavella

Revistes i llibres: subscripcions a les revistes de National Geographic amb descompte i també un 5% de descompte en les llibres de l’Editorial UOC i Casa del Llibre

Mobiliari d’oficina ergonòmic.

Hi afegiries algun producte?

Si us agradaria incloure algun producte, servei o establiment concret dins el catàleg d’avantatges podeu contactar amb la Teresa Girona, de l’Àrea de Persones i Responsabilitat Social, per a estudiar-ho, a mgirona@uoc.edu.