Bon any 2014!… en forma de nadala virtual

14/12/2013

Bon any 2014!… en forma de nadala virtual

Aquest any, la UOC felicita l’any nou amb un vídeo col·laboratiu. És una nadala virtual fruit dels gairebé 150 vídeos que han enviat un grapat de persones de la comunitat UOC. Totes elles han respost a la petició que es va fer per a construir una felicitació amb la frase «BON ANY 2014» en diferents idiomes.

Hi han participat estudiants, graduats, tutors, consultors, professors i personal de gestió de llocs tan diversos com Suècia, Mèxic, Colòmbia, Regne Unit o el Japó.

Bon any 2014 a tothom!

La Universitat agraeix a tots els participants l’aportació que heu fet, sense la qual no hauria estat possible aquesta engrescadora iniciativa.

Ricard Gili19/12/2013 a les 2:29 pm

La Nadala virtual de la UOC ha estat aplaudida des de l’Associació de Comunicació Interna com una molt bona manera de motivació. Aquí us en deixo l’enllaç.

Enhorabona als impulsors d’aquesta iniciativa!

Respon