Becaris, carabasses amoroses, robatori d’idees… tot això i més a Coworking, la sèrie que patrocina la UOC

23/07/2015

La websèrie Coworking ja ha arribat a deu capítols, bon moment per a recuperar-los si encara no els heu vist. Els trobareu tots al seu web. Els capítols passen volant, no duren més de tres minuts. Pim, pam, pum i els protagonistes ja han deixat anar unes quantes afirmacions que de tan frívoles et fan pensar una bona estona.

Hi trobareu històries per a no dormir sobre intranets corporatives, problemes amb impressores, carabasses amoroses entre companys de feina, el món dels becaris… Us sona tot plegat? I també robatoris d’idees innovadores, processos d’internacionalització i «postureo» hipster.

Experiències UOC reals en càpsules documentals

El patrocini d’aquest projecte audiovisual de ficció serveix a la UOC per a difondre les experiències reals de tres estudiants i un graduat de la Universitat que protagonitzaran deu càpsules documentals que es difondran paral·lelament a la sèrie. De moment ja podeu veure aquesta i aquesta altra. S’hi parla d’arriscar-se, del model d’aprenentatge de la UOC, d’estudiar al llarg de la vida, etc.

Sobre la websèrie

La websèrie reflexiona amb humor sobre l’ocupació, la formació, l’habitatge i la qualitat de vida. Explica les inquietuds de cinc personatges que comparteixen espai de treball i també idees. Dirigida per Joaquim Oristrell, tindrà setze capítols. S’emetrà fins al 31 d’octubre, amb un parèntesi entre el 15 de juliol i el 15 de setembre. Aquesta websèrie també té el suport de l’Ajuntament de Barcelona i Barcelona Activa, entre altres institucions.