7a. edició del Code Club Catalunya. Participa-hi!

27/09/2018

Si t’agraden el món de la informàtica i els infants, no deixis passar l’oportunitat de participar com a voluntari en el projecte Code Club Catalunya. I si a més estàs estudiant qualsevol grau oficial a la UOC, podràs sol·licitar el reconeixement de 2 crèdits RECCAU, un cop finalitzat el projecte i en cas que hagis participat en la totalitat de la formació.

Aquesta iniciativa, impulsada pel Servei de Biblioteques de la Generalitat i Colectic -soci local de Code Club Catalunya- compta amb el suport de la UB-Biblioteconomia, la UdG, la UPF, la Facultat d’Informàtica de la UPC i la UOC, i té la voluntat d’introduir els nens i nenes en el món de la programació mitjançant el llenguatge Scratch. D’aquesta manera, els infants aprenen programació d’una manera lúdica i alhora, com a voluntari, contribuiràs a reduir la bretxa digital, social i de gènere, acostant les nenes a l’àmbit tecnològic.

codeclub-web
Requisits:
Es tindran en compte criteris de coneixements i experiència en els àmbits de programació i habilitats informàtiques que permetin adquirir fàcilment els coneixements necessaris per a impartir les classes (un total de 18 hores lectives entre desembre i maig a diferents biblioteques de Catalunya).

Des del Servei de Biblioteques de la Generalitat i l’associació Colectic SCCL et facilitaran materials autoformatius i instruccions que t’ajudaran a formar-te per tal que puguis transmetre aquests coneixements als més petits.

Com pots participar-hi?

Pots inscriure-t’hi del 27 de setembre al 22 d’octubre des d’aquest formulari del Servei de Biblioteques de la Generalitat. Gestionaran la teva petició, seleccionaran els voluntaris i es posaran en contacte amb les persones seleccionades.