Proposa’ns temes per a tractar al butlletí WOK!

28/05/2014

Proposa’ns temes per a tractar al butlletí WOK!

Coneixes persones de la UOC que desenvolupen projectes, tant dins de la Universitat com fora, de les quals creus que tots n’hauríem de tenir notícia? Tens un company de feina fanàtic de les maratons, els bonsais o el japonès i creus que ho podríem explicar? Creus que seria interessant explicar més a fons la tasca que fa alguna àrea, estudi o col·lectiu concret de la UOC? Si la resposta a alguna d’aquestes preguntes és afirmativa, ens pots enviar les teves propostes per mitjà dels comentaris d’aquesta mateixa entrada o pel correu cominterna@uoc.edu. Valorarem les vostres propostes i, si són viables, les convertirem en una notícia, reportatge o entrevista que publicarem al butlletí WOK!.

El butlletí WOK! s’edita mensualment en format digital i el seu objectiu és donar a conèixer la informació que té a veure amb l’organització. Se’n fan diverses edicions, una de les quals adreçada a l’equip propi de la Universitat. Tots els butlletins es poden consultar a Intrauoc / Actualitat / Butlletins.