Mou-te per l’esclerosi múltiple, molt més que una cursa solidària!

18/04/2018

Un any més la Fundació Esclerosi Múltiple organitza una edició de la seva cursa solidària, que aquest any serà el diumenge 29 d’abril al Circuit de Catalunya, a Montmeló.

La cursa té diferents modalitats i està pensada per a totes les edats i nivells:

Curses d’atletisme: 10 km, 5 km, milla d’adults i minicursa 200 metres infantil

Curses de patins: 10 km i una milla

Cursa de bicicletes: quatre voltes al circuit i cursa familiar d’una milla per als més petits.

També hi haurà una àrea lúdica on es faran balls, activitats aeròbiques, activitats infantils, tallers i cuina sobre rodes (food trucks)..

Mou-te

El preu de les inscripcions és de 12 € per als adults i 6 € per als menors de quinze anys. A més, aquest any les inscripcions prèmium podran guanyar una bicicleta Rayvolt Cruzer que es rifarà entre tots els participants.

I, si no hi pots anar o marxes pel pont, també pots col·laborar a millorar la qualitat de vida dels infants amb esclerosi múltiple fent una donació en línia.

A Catalunya 7.500 persones pateixen aquesta malaltia neurològica i crònica, i enguany tots els fons recaptats es destinaran a l’esclerosi múltiple infantil.

Conveni UOC i Fundació Esclerosi Múltiple

La UOC i la Fundació Esclerosi Múltiple tenen un conveni de col·laboració des del 2014. La Universitat proporciona descomptes per a matrícules de persones amb esclerosi múltiple i al mateix temps s’estableixen serveis específics per a estudiants amb discapacitat.