Doble crida per Sant Jordi: porta llibres per a una causa solidària + si has publicat algun llibre, digue’ns-ho i en farem difusió

06/04/2017

S’acosta Sant Jordi i et volem explicar un parell d’iniciatives que posem en marxa.

Porta llibres infantils i novel·les per a una llibreria solidària

Com és tradicional, per Sant Jordi tots rebrem un obsequi institucional de la UOC i, a més, tindrà un caràcter solidari. Però volem que la solidaritat sigui d’anar i de tornar. Per això es farà l’acció següent: recollirem llibres infantils i novel·les per a una llibreria solidària de Barcelona.

El dijous 20 i el divendres 21 d’abril l’Associació Llibres Lliures posarà paradetes als tres edificis principals de la UOC (Tibidabo, 22@ i Castelldefels). L’objectiu és que tots nosaltres els portem algun llibre nou o fet servir però en bon estat i actual. Aquesta entitat té una llibreria a la seva seu social (carrer de Cantàbria, 72, de Barcelona) d’on tothom que vol es pot emportar els llibres que li caben en una mà. En canvi, deixa una xifra de diners voluntària que es destinen a projectes socials. A més, aquesta associació també dona llibres a les escoles del seu barri i a ONG d’Amèrica del Sud.

libreria_19

Si algú d’una seu territorial vol donar llibres pot enviar-los a l’OCAP, a l’edifici de Tibidabo, per valisa interna.

Si has publicat algun llibre, fes-nos-ho saber i en farem difusió

És evident que a la UOC molts dels nostres professors han publicat llibres de caràcter acadèmic, però ens volem centrar en un altre tipus de llibres. Potser has publicat un llibre de poesia o una novel·la o un llibre d’assaig. Fes-nos-ho saber i en farem difusió! Pensem tant en el professorat de la Universitat com en el personal de gestió, ja que també hi ha diverses persones de gestió que han publicat llibres. El llibre pot ser acabat de publicar o tenir alguns anys. Escriu-nos a cominterna@uoc.edu i indica’ns la informació següent:

• Títol del llibre
  • Autor/s
  • Any de publicació
  • Tipus (assaig, narrativa, poesia, còmic, etc.)
  • Enllaç a un web amb més informació o on es pot comprar

Farem una llista de tots els que hem rebut i en farem difusió en aquest mateix blog.

Associació Llibres Lliures19/04/2017 a les 11:47 am

Estimats/des,

De part de tot l’equip de la llibreria llibres lliures, moltes gràcies per comptar amb nosaltres!

Fins demà

Respon