RefugeESuoc necessita ajuda! Col·laboreu en l’acollida dels refugiats

15/12/2016

Davant l’arribada creixent de refugiats a Catalunya, RefugeESuoc demana la col·laboració de tota la comunitat UOC per a participar en el seu acompanyament. Voleu contribuir-hi? No ho dubteu ni un segon i contacteu amb RefugeESuoc.

refugitats_grecia

RefugeESuoc és un projecte impulsat per un grup d’estudiants del grau d’Educació Social de la UOC, amb el suport de l’Àrea de Cooperació Universitària per al Desenvolupament de la Universitat. El seu objectiu és proporcionar a les ONG i a les institucions públiques serveis específics en forma de voluntariat per a atendre els refugiats i refugiades.

La UOC i RefugeESuoc han signat recentment un conveni de voluntariat amb ACCEM, entitat seleccionada pels organismes oficials per a gestionar l’acollida dels refugiats a Espanya. Avui, davant l’arribada més nombrosa de persones refugiades, ACCEM necessita l’ajuda urgent de voluntaris per a dur a terme principalment tasques d’acompanyament a les àrees de Barcelona i Girona. Els voluntaris tindran una assegurança i rebran la formació necessària per part d’ACCEM.

Informeu-vos de la tasca de RefugeESuoc en aquesta entrevista: «Els refugiats van desapareixent de les notícies però la situació als camps és vergonyosa». Per a col·laborar-hi, poseu-vos en contacte amb RefugeESuoc mitjançant les seves pàgines de Facebook o Twitter.