Vols ser formador dels teus companys de feina?

06/11/2013

Vols ser formador dels teus companys de feina?

Fa uns quants mesos, la UOC va apostar per un nou model de programa de formació interna. Quina era la novetat? La gran majoria de formacions que s’oferien en el catàleg 2013-2014 eren dirigides per personal propi de la UOC, cosa que ha convertit alguns membres de la Universitat en «mestres» dels seus mateixos companys. La voluntat era fer aflorar el coneixement que hi ha en la institució i que aquest coneixement fos compartit en formacions dutes a terme per experts interns.

I tu, voldries ser formador intern? Escriu-nos a cominterna@uoc.edu o a persones@uoc.edu i ens posarem en contacte amb tu.

Els resultats d’aquest nou model han estat satisfactoris i per això l’actualització del catàleg de formació que es va presentar el passat octubre hi aposta encara amb més força. En un reportatge publicat al butlletí Wok! del setembre passat es recull l’experiència de diverses persones que han estat protagonistes d’aquest nou model, sigui com a formadors o com a alumnes, i també es fa una pinzellada d’algunes propostes de millora.