Estudi PSY-COVID. Pots participar-hi fins al 30 de juliol!

09/07/2021

L’any 2020 es va dur a terme el PSY-COVID, un estudi internacional coordinat per la UAB i amb la participació dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació i de l’eHealth Center de la UOC, i un grup d’investigadors de la UB i la UVic-UCC, adreçat a avaluar l’impacte psicosocial de la pandèmia provocada per la COVID-19 en 30 països.

Hi van participar prop de 90.000 persones, de les quals més de 4.000 eren membres de la comunitat universitària de Catalunya, amb la finalitat d’avaluar els efectes a curt termini (estrès agut) de les mesures de restricció de mobilitat sobre la salut mental de la població general.

Un cop obtinguts els resultats preliminars, mitjançant els quals s’ha constatat l’impacte de l’adaptació aguda sobre la salut mental, amb una incidència especial en col·lectius com l’universitari, s’ha valorat la necessitat de fer una segona avaluació per analitzar l’adaptació crònica a les mesures adoptades davant la pandèmia.

Així, convidem a tot el personal investigador, professorat i personal de gestió a participar en aquest estudi per mitjà d’aquest formulari, que avalua més de 50 indicadors de salut mental o predictors. El podeu emplenar fins al 30 de juliol, no trigareu més de 15 minuts a fer-ho!

Els resultats del projecte PSY-COVID es posaran a disposició de la comunitat científica en aquest espai, on ja es poden consultar diversos documents.