Ja tenim les persones guanyadores del concurs del calendari de sobretaula del 2021!

26/11/2020

El calendari de sobretaula del 2021 comença a agafar forma! I és que ja tenim les tretze fotografies guanyadores del concurs «Els 25 anys de la UOC».

En total, 172 companys i companyes heu participat en les votacions de les fotografies que il·lustraran els mesos del calendari de sobretaula, un element únic construït a partir dels nostres records d’aquests últims 25 anys. Aquestes han estat les fotografies més votades:

Nevada a Tibi. Agnès Roca (Estudis d’Economia i Empresa)

E-treball en temps de COVID. Joan Arnedo (Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació)

Vistes des del terrat del 22@. Agnès Roca (Estudis d’Economia i Empresa)

La UOC en temps de COVID-19. Oriol Samaranch (Àrea de Persones)

La xemeneia del 22@. Ester Castejón (Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació)

Moments UOC fent e-treball. Alba Pérez (Àrea de Serveis Generals)

El meu moment UOC. Ester Castejón (Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació)

Ioga a la UOC. Teresa Girona (Àrea de Persones)

Els 20 anys de la UOC. Roser Leal (Editorial UOC)

Un equip olímpic. Teresa Girona (Àrea de Persones)

Ambient de treball a les oficines de Planeta UOC al WTC. Carlos Casado (Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació)

Veiem les coses amb perspectiva. Glòria Serra (Àrea de Màrqueting)

La primera sèrie web de la UOC. Roser Leal (Editorial UOC)

El premi

L’equip de Comunicació Corporativa aviat es posarà en contacte amb cadascuna de les persones guanyadores per fer-los arribar el premi mitjançant el correu electrònic. El premi és un lot de 5 tiquets de Filmin,* que podran bescanviar per les 5 pel·lícules que els agradin més. Podran gaudir del cinema on vulguin i quan vulguin perquè els tiquets no caduquen!

* En cas que alguna de les persones guanyadores ja disposi d’una subscripció similar a Filmin, s’oferirà un premi alternatiu.

Enhorabona a les persones guanyadores!

Ester Castejón27/11/2020 a les 7:34 pm

Molt contenta de veure el meu nom a aquesta llista, i de veure tantes fotos que representen tants moments com es viuen a la UOC. En el meu cas, com suposo que en molts, la foto “El meu moment UOC” té una història. Després d’estudiar a la UOC, d’haver-me graduat, de treballar-hi, de fer el discurs com a representant del professorat a un acte de graduació… quan em vaig plantejar quin era “el meu moment UOC” immediatament em va venir al cap aquest instant que es veu a la foto. És el moment en el qual la meva filla es va graduar de Màster i la vaig atrapar somrient a càmera, mentre el seu pare, el seu germà, la seva parella i jo l’acompanyàvem des de la sala. El meu moment UOC, compartit amb la meva família i amb tota la comunitat, vol reflectir l’emoció de tants estudiants com han vist assolits els seus objectius a la nostra universitat, i dels familiars que els han fet costat.

Respon