Noves incorporacions a la UOC. Saps qui són? Continua llegint!

27/02/2020

Catorze treballadores i treballadors van assistir, el dilluns 24 de febrer, a la trobada institucional que té lloc un cop al mes al despatx del rector, Josep A. Planell, juntament amb el gerent, Antoni Cahner, i el vicerector de Docència i Aprenentatge, Carles Sigalés, amb les noves incorporacions amb contracte indefinit o de llarga durada.

Saps qui són?

El rector va donar la benvinguda a la UOC a tots els assistents i va parlar del model educatiu de la Universitat, que posa l’estudiant al centre i l’acompanya en l’experiència de formar-se al llarg de la vida, destacant la funció social de la institució.

Igualment es va detallar l’estratègia de la UOC per als anys vinents, basada en el creixement i l’aposta ferma per la globalització, amb una clara vocació de contribuir a transformar el món.

En acabar es va obrir un torn de preguntes en què els nous companys van poder compartir impressions amb el rector i el gerent de la Universitat, que van respondre personalment les qüestions que es van plantejar en la sessió.

Aquesta trobada forma part del procés d’acollida, que consta de quatre fases: l’acollida presenciall’autoacollida (web d’acollida, joc de benvinguda i formació en prevenció de riscos laborals); les sessions amb el rector i el gerent, i la subvenció del 100% de la matriculació d’una assignatura lliure, que implica la possibilitat de viure l’experiència d’estudiar a la UOC.

Us donem la benvinguda a tots i totes i us desitgem molts èxits a la UOC!

• Anna Cabré Ruf
  • Victoria Toribio Ruisoto