Els Trojans UOC, subcampions del Campionat de Catalunya Interuniversitari de League of Legends.

25/04/2019

L’equip de competició d’esports electrònics de la Universitat, els Trojans UOC, ha quedat subcampió del Campionat de Catalunya Interuniversitari del videojoc League of Legends, joc d’estratègia i acció altament competitiu. Enhorabona!

Jaume Martínez —membre del Servei d’Acompanyament a l’Estudiant de la UOC i coordinador del Campionat de Catalunya Interuniversitari d’esports electrònics —, Xavi Vicente —estudiant del grau d’Enginyeria Informàtica— i Jose Belda —estudiant del grau de Multimèdia— són els representants de l’equip, que va néixer ara ja fa un any. En aquest vídeo ens donen més informació sobre els Trojans UOC i el món dels esports electrònics.

Aquestes competicions de videojocs s’han convertit en esdeveniments de gran popularitat. Són un camp en què la UOC participa des de fa quatre anys, quan va començar la lliga University Esports , en què competeixen 56 universitats del territori català i estatal.

En els darrers temps, els esports electrònics han esdevingut un fenomen que no només implica els jugadors professionals, sinó també els milions de fans dels videojocs i de la competició que ho segueixen des de casa o que fins i tot omplen estadis d’arreu del món.