Implica’t en el moviment Run for the Oceans i contribueix a posar fi als plàstics de l’oceà

12/06/2019

Des del dissabte passat, 8 de juny, i fins al diumenge que ve, 16 de juny, estan obertes les inscripcions per a formar part del moviment Run for the Oceans, gràcies al qual Adidas aportarà un dòlar al projecte Parley Ocean School per cada quilòmetre que corris (fins a un màxim d’1,5 milions de dòlars) a fi de conscienciar els joves de la importància de preservar els oceans i donar-los eines per a protegir el seu futur.

Un any més, i arran del conveni entre Adidas i l’Esport Català Universitari (ECU), totes les persones vinculades a la UOC estem convidades a participar-hi.

thumbnail_overview_2019_1200x800-1024x683

Apuntar-s’hi és molt fàcil:

1. Descarrega’t l’aplicació Runtastic al mòbil.
  2. Ves a la pestanya Progrés.
  3. Accedeix a Reptes: hi trobaràs el moviment Run for the Oceans. Clica a Accepta el repte.
  4. Registra tots els teus entrenaments i cada quilòmetre que corris entre el 8 i el 16 de juny, tots dos inclosos.

RUNTASTIC
Amb aquesta iniciativa, a més, contribuiràs a l’objectiu de desenvolupament sostenible de la vida submarina (ODS 14) de l’Agenda 2030.

El trio guanyador: Adidas, Parley i Runtastic

Adidas col·labora amb Parley des de l’any 2015. Des de llavors han ajudat a treure més de 2.810 tones de residus plàstics dels oceans. Quan acabi el 2019, Adidas haurà produït 11 milions de parells de vambes a partir de residus plàstics marins reciclats.

runners

Parley for the Oceans, paral·lelament, és una organització de conservació marina integrada per persones, organitzacions i marques. Va ser creada per impulsar projectes nous que posessin fi a la contaminació marina per residus plàstics, una de les amenaces més grans per a la supervivència dels oceans.

Artboard+1+copy+2

Runtastic és l’aplicació mòbil de registre d’activitats per a monitorar el progrés dels esportistes i ajudar-los a aconseguir els seus objectius.

Les tres entitats juntes lluiten per combatre una realitat que afecta tota la humanitat.

Resultats de la campanya del 2018

L’any passat, Adidas va donar un milió de dòlars al projecte Parley for the Oceans. Els diners recaptats van ajudar a sensibilitzar a 100.000 joves que viuen en zones costaneres afectades per la contaminació de plàstics. A més, adidas va fabricar cinc milions de parells de sabatilles utilitzant plàstic reciclat dels oceans.

Està bé saber-ho

Si ets dels que gaudeixen corrent en companyia d’altres apassionats de l’atletisme, recorda que et pots unir a les comunitats Adidas Runners de tot el món i compartir entrenaments cada setmana.

runoceanskm