Setmana pel Dret a l’Alimentació: participa-hi per les xarxes socials

30/11/2017

D’on és el tomàquet de la teva amanida? I la vedella del teu estofat? Aquestes són algunes de les preguntes que vol plantejar la tercera Setmana pel Dret a l’Alimentació, que es fa del 27 de novembre al 3 de desembre. Per això, durant la setmana, fes una foto del teu plat, penja-la a Instagram o Twitter amb l’etiqueta #Right2FoodUOC i explica’ns d’on són els ingredients que menges. Entre tots promourem el consum de proximitat i de productes de temporada, que ajuda a la sostenibilitat del planeta, cuida la teva salut i contribueix al creixement de l’economia global.

programa-foto-1-1

Els experts UOC t’aconsellen i et donen receptes locals i de temporada

La importància de saber la procedència del que mengem, els recursos necessaris per a portar els productes del camp a la taula o quin és l’impacte de les nostres decisions de consum en la protecció del medi ambient. Aquestes són algunes de les qüestions que resoldran els experts i expertes dels Estudis de Ciències de la Salut de la UOC al llarg de la setmana pel dret a l’alimentació.

Si vols estar assabentat dels seus consells, de receptes locals i de temporada sostenibles i saludables, d’informació o dades d’interès relacionades amb un consum de proximitat i estacional, segueix els comptes de Twitter @UOCuniversitat, @UOCuniversidad, @UOCuniversity i @UOCesalut amb l’etiqueta #Right2FoodUOC.

De moment, no et perdis aquest vídeo, en què Anna Bach i Marta Massip-Salcedo, professores dels Estudis de Ciències de la Salut, et donen diversos consells.