Quina activitat infantil faríeu en una jornada de portes obertes als edificis UOC?

20/07/2014

Per al divendres 5 de setembre a la tarda, just en tornar de vacances, s’ha programat una jornada de portes obertes a Tibi 1 i Tibi 2 perquè els familiars de tots els qui hi teniu el lloc de feina puguin veure l’espai on treballeu. De fet, més endavant, es farà a la resta d’edificis UOC. A més, s’organitzarà una activitat infantil per als infants assistents. Quina activitat voldríeu que es fes?

Segurament, a molts us ha passat que els vostres fills, pares, parelles, etc. us pregunten com és el lloc on treballeu. Doncs bé, ara tindreu l’oportunitat de resoldre’ls aquest dubte: durant els mesos vinents s’organitzaran diverses jornades de portes obertes als edificis de la UOC. La primera serà el 5 de setembre a Tibi 1 i Tibi 2, que es farà servir de prova pilot per a veure quin és el resultat i l’acceptació de la iniciativa. Es farà de 17.00 a 20.00 h.

Ens ajudes a pensar una activitat infantil?

Les jornades de portes obertes inclouran un petit berenar per als assistents i una activitat per als infants presents. Aquestes activitats duraran uns 45-60 minuts i encara estan per definir. Per això us animem a fer-nos propostes i, fins i tot, a oferir-vos per a fer-les vosaltres mateixos. Qualsevol idea serà benvinguda: tallers de Scratch o Arduino, un taller d’hàbits alimentaris, etc.

Esperem les vostres propostes a l’apartat de comentaris d’aquesta entrada o escrivint a cominterna@uoc.edu.

A les jornades de portes obertes hi sou tots convidats, tant si treballeu específicament a l’edifici on es facin com si no és així.

Eva Miguel21/07/2014 a les 9:22 am

Jo faria una gimcana per conèixer les oficines de les persones que treballen a l’edifici. Per exemple, que fa el rector, gabinet jurídic, etc., en el cas de Tibi.

Quelcom divertit!

Eva

Emma22/07/2014 a les 8:40 am

Baboo Experience

Una discoteca pels més petits. Un espai amb video-projeccions i música per moure’s, saltar i ballar. Amb el DJ Gugugagà i la VJ Madesmoiselle Oui Oui.

Veure video a:

Va ser l’espectacle de celebració dels 10 anys del cicle de teatre infantil “El més petit de tots” organitzat per “La Sala Teatre” de Sabadell.

Paqui Martín22/07/2014 a les 9:15 am

Per exemple, els ensenyaria el Guixa, i eines UOC que els nens puguin identificar que nosaltres sóm una universitat.

Que tenim estudiants repartits per tot el món, que posem notes, posem deures, que tenim llibres per estudiar i altres tipus de materials dinàmics, etc.

Faria una correspondència entre la seva escola, i la nostra universitat. Que tot existeix en presencial i en virtual.

Amb un format dinàmic de vídeos i tablets que els nens puguin interactuar amb les eines UOC i que els hi agradi la metodologia.

Roger23/07/2014 a les 9:42 am

Depenent de l’edat dels nens, jo potser faria la idea de la Gimcana, fent que hagin de respondre una sèrie de preguntes preguntant a diferents persones:
– Què és una PAC?
– Què és un PRA? Trobar-ne un i demanar-li que ho expliqui.
– Etc.

Si són més petits, potser podrien posar tant sols gomets en un full a mesura que anessin complint tasques:
– Trobar una persona que es digui tal.
– Trobar una noia i un noi que dirigeixin departaments.
– Etc.