La UOC i la Fundació Randstad becaran universitaris amb discapacitat

16/11/2017

La Fundació Randstad donarà 20.000 € a la UOC per a fer realitat un programa de beques per a universitaris amb discapacitat i risc d’exclusió social. La iniciativa social és fruit del conveni que han signat aquest 16 de novembre el rector Jospe A. Planell, i la directora general de la Fundació Randstad, María Viver Gómez.

Amb la creació d’aquest banc de beques s’ajuda a augmentar el nivell educatiu de les persones amb discapacitat i s’afavoreix, d’aquesta manera, l’accés a l’ocupació de qualitat d’aquest col·lectiu.

265-conveni-randstad

El 37% dels universitaris catalans amb discapacitat estudia a la UOC

Bona part dels universitaris catalans amb discapacitat trien la UOC per a cursar estudis superiors. Dels 2.854 estudiants amb discapacitat del curs 2015-2016, 1.064 estan matriculats a la UOC. Pel que fa al conjunt de l’Estat, la UOC ocupa la tercera posició en nombre d’estudiants discapacitats, només per darrere de la UNED i de la Universitat de València, que segueix de prop.

Més informació en aquesta notícia de UOC News.